Overslaan en naar de inhoud gaan
  • Echt een aanrader
    5

    Geplaatst door Johan Thijs op 16-06-2017
    Subaru Outback
    Wij hadden een probleem met onze Subaru Outback waar onze dealer in Eindhoven niet serieus naar wilde kijken. Na wat rond bellen om alternatieven te zoeken, kwamen we uit bij Jan Hop in Roosendaal. Vanaf het eerste contact zijn we serieus genomen en erg prettig geholpen. Uiteindelijk besloten om onze trouwe Outback in te ruilen tegen een hele mooie andere. Erik heeft ons hierbij geweldig geholpen! Afgelopen vrijdag hebben we onze "nieuwe" wagen opgehaald bij Erik in Roosendaal. In alle rust hebben we de papieren geregeld en heeft hij ons enthousiast wegwijs gemaakt in de wagen. Top bedrijf en een dikke aanrader!
  • Super goed geholpen
    5

    Geplaatst door Fam. Somers op 14-06-2017
    Jan Hop verdient een goede recensie! Wij hebben daar een auto gekocht en zijn ontzettend goed en klantvriendelijk geholpen door Erik. Ontzettend bedankt voor de goede service!
  • Augumented Reality
    5

    Geplaatst door Vlamings op 06-06-2017
    Ik was voor onderhoud bij Jan Hop en al wachtend kreeg ik een soort I-Pad waarmee ik de showroom door moest lopen!??!??!? Het zal wel, ik kom er al een aantal jaren dus volg gehoorzaam. Blijft dat ze via Augumented Reality de nieuwe Compass al in de showroom hebben staan. Een hele bizarre ervaring het is net alsof hij er echt stond!!! Dit was mijn eerste ervaring met 3d brillen etc. waar ik gelukkig van werd. Misschien lag dat wel aan de looks van de Compass want die is wel heel goed opgedroogd.
  • Prachtig !
    5

    Geplaatst door Kees op 05-06-2017
    Wat een prachtig verhaal, de Jan Hop history op uw website. Een groeiend en bloeiend bedrijf dat alsmaar groter en beter is geworden. Ik lees echter niets over het verliezen van het Nissan dealerschap in Etten-Leur en het sluiten van die vestiging ? En ik lees alleen iets over een groot reclamebord op het pand in Goes, maar niks over het faillissement van die vestiging ? U brengt dit verhaal als geschiedenis, maar laat minder positieve dingen gewoon weg. Dat heet misleiding. Is dat ook de manier waarop u met klanten omgaat ? Het geeft in elk geval mooi aan met welke ogen we de rest van uw website moeten bekijken. Jammer. Reactie Jan Hop: 30-6-2012 heb ik inderdaad vestiging Goes gesloten. Dat was midden in de crisis. Al maar groter is niet onze ambitie de beste te zijn/blijven wel. Overigens staat meer niet vermeld: Wanneer het tankstation dichtging, Datsun, Nissan & vestiging Etten-Leur gestopt is, Lancia & Chrysler zijn weggegaan uit Nederland.
  • Koop van Honda Insight
    5

    Geplaatst door Jos op 29-05-2017
    Honda Insight
    Van te voren me al georiënteerd wat ik wilde. Bij Jan Hop gevonden wat ik in gedachte had, een hybride auto, Honda Insight. Goed en professioneel op gevangen. Zowel voor, tijdens en na levering van de koop goed begeleidt en uitleg gekregen.. Ook over de service en uiteindelijke deal zeer te spreken. Voor kopers in spe, deze garage is zeker een aanrader om hier een auto te kopen.
  • Aankoop S Klasse
    5

    Geplaatst door Tuncay Kayan op 29-05-2017
    Zeer tevreden met de aankoop van mijn S klasse, personeel is zeer vriendelijk service is perfect. Geeft veel vertrouwen richting klant. Problemen worden opgelost, of het nou in de garantieperiode is of niet maakt niet uit. Kortom zeer fijne mensen.
  • Proefrit Honda automaat
    5

    Geplaatst door Douwe Douma op 26-05-2017
    Honda Civic
    Voor het eerst in mijn leven in een automaat gereden. In dit geval een spik splinter nieuwe Honda Civic van Jan Hop. Een bijzondere ervaring, maar na een paar bochten went het al snel. Getuigt wel van veel vertrouwen om zoiets na 30 seconden uitleg mee te geven. Maar dat ben ik hier wel gewend. De klant wordt serieus genomen, niet betutteld en mag het zelf uitvissen tenzij je vragen hebt. Prima opstelling om vanaf het begin vertrouwen op te bouwen. Ik heb de auto overigens niet aangeschaft, voor mij nog wat te vroeg om over te stappen naar een automaat. Kom zeker nog eens terug voor iets anders.
  • Dhr. van der Voort
    5

    Geplaatst door R. A. van der Voort op 25-05-2017
    Subaru XV
    Ik ben erg tevreden over de auto en de service tot nu toe. Een min punt is het updaten van de kaart in het navigatiesysteem. Ik heb de laatste update volgens instructie gedownload, maar deze is niet echt aktueel. Navraag gedaan per email bij Subaru Nederland en als antwoord gekregen dat het niet hun probleem was maar dat van de kaartenmaker. Omdat ik daarmee geen kontakt kan opnemen, wie is het? vind ik dit antwoord onder de maat. Reactie Jan Hop: Het klopt inderdaad dat wij als dealer het klantcontact hebben. Uw huidige probleem met de kaart is een bekende bij beide genoemde partijen. Helaas is er nog geen update voorhanden omdat u al over de nieuwst leverbare versie beschikt. Wij lossen u probleem graag op zodra er een nieuwe kaartversie leverbaar is.
  • Geweldige service
    5

    Geplaatst door Theo en Ans Amsing op 24-05-2017
    Subaru Forester
    Deze keer, onze derde, Subaru Forester Premium gekocht bij Jan Hop. Tegenwoordig heeft dit model Subaru heel veel snufjes, die door Eric op een rustige, sympathieke manier zowat allemaal zijn uitgelegd. Dat koste hem ongeveer twee uur, maar dat was geen enkel probleem. We zijn erg blij met deze aankoop bij dit fijne bedrijf. Deze keer hebben we een automaat gekozen, die onze, vrij zware caravan, met gemak trekt. Het is zeer ontspannen rijden met deze auto.
  • Beoordeling Jan Hop en Honda cr-v
    5

    Geplaatst door Bert nak op 23-05-2017
    Honda CR-V
    Ben al een tijdje klant bij Jan Hop en ben zeer tevreden over de klantvriendelijke benadering van alle medewerkers , wij hebben 2 jeeps en 2 dodges gereden maar nu een Honda CR-V en hier zijn we zeer tevreden over wisten niet dat het zo'n fijne auto was, heel blij mee.
  • We hadden het jaren eerder moeten doen..........
    5

    Geplaatst door Annelies en Piet van Oeffelen. op 23-05-2017
    Subaru Forester
    We hebben jarenlang in een andere 4x4 Japanner gereden. Begin maart lazen we in de krant een artikel over de Forester, met een uitnodiging voor een proefrit. Afspraak gemaakt en Irwin nam alle tijd voor ons. Sjonge wat kon deze auto veel en wat een comfort. Zwaar onder de indruk schoven we bij Erik aan tafel. We werden heel netjes en hartelijk te woord gestaan en met de zin : "het moet voor iedereen leuk zijn", kwamen we tot een accoord. Bij aflevering kregen we weer ruimschoots de tijd om te wennen aan onze nieuwe auto. We hadden het jaren eerder moeten doen en hopen nog lange tijd te genieten van onze Forester. Voor mensen die een 4x4 zoeken met veel extra's; het team van Jan Hop, een aanrader. Annelies en Piet van Oeffelen. P.S. onze caravan zal trots zijn met zo'n werkpaard er voor en ook bij mijn vrijwilligerswerk voor SBB zal hij zijn offroadkunsten kunnen tonen.
  • Een goede manier met klanten om gaan
    5

    Geplaatst door de coninck op 23-05-2017
    Jeep Renegade
    Wij zijn op een goede manier met interesse serieus bediend door de fa Hop. We waren een dag eerder bij de Jeep dealer in Breda waar we geen goed gevoel bij hadden. Daarnaast heeft de fa Hop veel fysieke modellen(renegade) staan, zodat we dit ook "echt" konden zien wat we wenste. Bij andere dealers is het steeds meer een papieren verkoop.... Al met al een prettige aankoop en after sales en services.