• Afhalen nieuwe auto
    5

    Geplaatst door P.Cornelis op 19-05-2019
    10 mei onze nieuwe auto opgehaald werden heel vriendelijk met koffie ontvangen door Eric Reijns. Na de nodige papierafhandelingen naar de auto voor tekst en uitleg over alle mogelijkheden. Er moesten nog wat dingen uit onze oude auto overgezet worden en er was nog een probleempje met de achterruitenwisser maar dat werd direct opgelost. Na nog een kopje koffie konden we huiswaarts in de nieuwe auto. Eric dank je wel voor alle tijd en uitleg die je ons hebt gegeven, duim omhoog!
  • Top
    5

    Geplaatst door joop van nugteren op 16-05-2019
    Sinds twee weken de nieuwe versie Jeep Renegade met 1.3 liter motor. Een fantastische auto , gesteund door de laatste snufjes die de renegade te bieden heeft. Dit alles op advies van Edwin Hop die mij op een zeer proffesionele wijze mij heeft bijgestaan
  • Top
    5

    Geplaatst door joop van nugteren op 16-05-2019
    Sinds twee weken de nieuwe versie Jeep Renegade met 1.3 liter motor. Een fantastische auto , gesteund door de laatste snufjes die de renegade te bieden heeft. Dit alles op advies van Edwin Hop die mij op een zeer proffesionele wijze mij heeft bijgestaan
  • 2019 Ssangyong Rexton
    5

    Geplaatst door Wilma op 07-05-2019
    Afgelopen week mijn 2019 Ssangyong Rexton mogen ophalen bij dit zeer professionele autobedrijf. Top mentaliteit, afspraak is afspraak. Wat een goede en vriendelijke service.
  • geadresseerde reclame
    5

    Geplaatst door V op 06-05-2019
    We ontvingen geadresseerde reclame van Jan Hop Roosendaal B.V. terwijl we nooit bij dit bedrijf een stap binnen de deur gezet hebben. Waar halen ze onze adresgegevens vandaan? Toen ik belde was het excuus dat deze reclame niet door hen maar door de landelijke organisatie verzonden was en zij hierin geen aandeel hebben. Heb gemeld dat geadresseerde reclame niet op prijs gesteld wordt. Neem aan dat men dit als bedrijf wel oppakt. Doorverbonden met collega die ook allerlei redenen aanvoert dat zij niet de oorzaak zijn van de geadresseerde reclame. Mijn advies: Los het op en zorg dat de persoonlijke gegevens van niet-klanten verwijderd worden bij het bedrijf, toch zeker in deze tijd van de wet op de privacy. En ga niet allerlei redenen aanvoeren dat het bedrijf niet de oorzaak is van de geadresseerde reclame. Daar is geen behoeft aan. Bied gewoon je excuses aan en los het op of is dat te moeilijk Reactie Jan Hop Roosendaal: Bij deze onze excusses. Wij respecteren uiteraard u pricacy wens. Echter kunnen wij zonder dat we weten wie u bent, of wat er naar u toe is gestuurd, herhaling niet voorkomen. U bent zoals u zelf ook aangeeft nog nooit bij ons geweest.
  • uitstekend
    5

    Geplaatst door jan Mols op 15-04-2019
    uitstekend