Overslaan en naar de inhoud gaan
  • Echt een aanrader
    5

    Geplaatst door Johan Thijs op 16-06-2017
    Subaru Outback
    Wij hadden een probleem met onze Subaru Outback waar onze dealer in Eindhoven niet serieus naar wilde kijken. Na wat rond bellen om alternatieven te zoeken, kwamen we uit bij Jan Hop in Roosendaal. Vanaf het eerste contact zijn we serieus genomen en erg prettig geholpen. Uiteindelijk besloten om onze trouwe Outback in te ruilen tegen een hele mooie andere. Erik heeft ons hierbij geweldig geholpen! Afgelopen vrijdag hebben we onze "nieuwe" wagen opgehaald bij Erik in Roosendaal. In alle rust hebben we de papieren geregeld en heeft hij ons enthousiast wegwijs gemaakt in de wagen. Top bedrijf en een dikke aanrader!
  • Super goed geholpen
    5

    Geplaatst door Fam. Somers op 14-06-2017
    Jan Hop verdient een goede recensie! Wij hebben daar een auto gekocht en zijn ontzettend goed en klantvriendelijk geholpen door Erik. Ontzettend bedankt voor de goede service!
  • Augumented Reality
    5

    Geplaatst door Vlamings op 06-06-2017
    Ik was voor onderhoud bij Jan Hop en al wachtend kreeg ik een soort I-Pad waarmee ik de showroom door moest lopen!??!??!? Het zal wel, ik kom er al een aantal jaren dus volg gehoorzaam. Blijft dat ze via Augumented Reality de nieuwe Compass al in de showroom hebben staan. Een hele bizarre ervaring het is net alsof hij er echt stond!!! Dit was mijn eerste ervaring met 3d brillen etc. waar ik gelukkig van werd. Misschien lag dat wel aan de looks van de Compass want die is wel heel goed opgedroogd.
  • Prachtig !
    5

    Geplaatst door Kees op 05-06-2017
    Wat een prachtig verhaal, de Jan Hop history op uw website. Een groeiend en bloeiend bedrijf dat alsmaar groter en beter is geworden. Ik lees echter niets over het verliezen van het Nissan dealerschap in Etten-Leur en het sluiten van die vestiging ? En ik lees alleen iets over een groot reclamebord op het pand in Goes, maar niks over het faillissement van die vestiging ? U brengt dit verhaal als geschiedenis, maar laat minder positieve dingen gewoon weg. Dat heet misleiding. Is dat ook de manier waarop u met klanten omgaat ? Het geeft in elk geval mooi aan met welke ogen we de rest van uw website moeten bekijken. Jammer. Reactie Jan Hop: 30-6-2012 heb ik inderdaad vestiging Goes gesloten. Dat was midden in de crisis. Al maar groter is niet onze ambitie de beste te zijn/blijven wel. Overigens staat meer niet vermeld: Wanneer het tankstation dichtging, Datsun, Nissan & vestiging Etten-Leur gestopt is, Lancia & Chrysler zijn weggegaan uit Nederland.
  • Koop van Honda Insight
    5

    Geplaatst door Jos op 29-05-2017
    Honda Insight
    Van te voren me al georiënteerd wat ik wilde. Bij Jan Hop gevonden wat ik in gedachte had, een hybride auto, Honda Insight. Goed en professioneel op gevangen. Zowel voor, tijdens en na levering van de koop goed begeleidt en uitleg gekregen.. Ook over de service en uiteindelijke deal zeer te spreken. Voor kopers in spe, deze garage is zeker een aanrader om hier een auto te kopen.
  • Aankoop S Klasse
    5

    Geplaatst door Tuncay Kayan op 29-05-2017
    Zeer tevreden met de aankoop van mijn S klasse, personeel is zeer vriendelijk service is perfect. Geeft veel vertrouwen richting klant. Problemen worden opgelost, of het nou in de garantieperiode is of niet maakt niet uit. Kortom zeer fijne mensen.